Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Zpravodajství / Zpravodajství - všechny zprávy

Zpravodajství - všechny zprávy

VUZ získal další kvalifikační pověření VUZ získal další kvalifikační pověření

28.11.2022 - VUZ Slovakia, 100% dceřiná společnost Výzkumného Ústavu Železničního (VUZ), získala další klíčové kvalifikační pověření. Jedná se o „Rozhodnutie o poverení právnickej osoby posudzovaním zhody subsystémov železničného systému s vnútroštátnymi predpismi Slovenskej republiky (určený orgán DeBo)“.

Celý článek »

 

Provoz na IV. koridoru se řídí z nového sálu v CDP Praha Provoz na IV. koridoru se řídí z nového sálu v CDP Praha

22.11.2022 - Pražské Centrální dispečerské pracoviště (CDP) Správy železnic zprovoznilo v budově na Balabence nový dispečerský sál pro obsluhu části 4. tranzitního železničního koridoru. Momentálně slouží k dálkovému ovládání provozu mezi Prahou-Uhříněvsí a Táborem, postupně se z něj bude řídit celý úsek Praha-Uhříněves – Horní Dvořiště státní hranice.

Celý článek »

 

U Račiněvsi vznikla Wintonova alej, sázející přivezly České dráhyU Račiněvsi vznikla Wintonova alej, sázející přivezly České dráhy

20.11.2022 - Na výročí republiky byla v podřipské Račiněvsi vysazena Alej sira Nicholase Wintona. Připomíná člověka, který ve vší skromnosti a neokázalosti dokázal v roce 1939 před zvůlí nacistického režimu zachránit z Československa 669 dětí.

Celý článek »

 

Praha hostila konferenci IRFCPraha hostila konferenci IRFC

17.11.2022 - V Praze se na začátku října uskutečnil 7. ročník mezinárodní konference IRFC 2022. České dráhy zastupoval člen představenstva a náměstek generálního ředitele ČD pro ekonomiku a nákup Lukáš Svoboda.

Celý článek »

 

Ve Velimi se testuje Flirt se třemi pohonyVe Velimi se testuje Flirt se třemi pohony

15.11.2022 - Do Zkušebního centra Výzkumného Ústavu Železničního ve Velimi dorazil v průběhu října další vlak od výrobce Stadler Rail určený pro provoz na tratích severně od Cardiffu. Jedná se o trimodální jednotku, která může být provozována pod napěťovým systémem 25 kV, ale díky dieselovému agregátu dokáže jezdit i na tratích bez trakčního vedení a pro lehký posun například v hale využívá bateriový pohon.

Celý článek »

 
 

Přejít na stranu:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 »

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika