Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Hlavní zprávy / Oprava zastřešení hlavního nádraží skončila

Oprava zastřešení hlavního nádraží skončila

26.10.2017 – autor: JOSEF HOLEK

Hala pražského hlavního nádraží se po téměř dvouleté rekonstrukci dočkala nového zastřešení. Kromě opravy historické památky bylo dalším cílem projektu zvýšení bezpečnosti a komfortu pro cestující.

Oprava zastřešení hlavního nádraží skončila

Rekonstrukce byla naplánována do několika etap, obří lešení se tak postupně posouvalo mezi jednotlivými nástupišti. Provoz stanice však zůstal po celou dobu provádění prací zachován. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC), která je majitelem objektu, nechala opravit odvodnění haly, dostavěla a opravila lávky včetně zábradlí, vyměnila prosklení světlíků, bočních stěn i čel haly a přístřešku Fantovy budovy. Konstrukce se dočkala nové antikorozní ochrany, opláštění, revize spojů a výměny poškozených nýtů. SŽDC za stavbu zaplatila více než 690 milionů korun bez DPH, EU na projekt přispěla více než 420 miliony korun. (hol)


Průměrné hodnocení (8 hlasů): 3.88

Další články této rubriky

ČD začaly stavět novou opravárenskou halu v Havlíčkově Brodě ČD začaly stavět novou opravárenskou halu v Havlíčkově Brodě

21.11.2024 - Zaměstnanci Střediska údržby Havlíčkův Brod se brzy dočkají lepšího zázemí pro servis regionálních vlaků RegioPanter a RegioFox. V areálu tamního depa začala stavba nové opravárenské haly za více než 235 milionů korun bez… »

Invaze Panterů druhé generace vrcholíInvaze Panterů druhé generace vrcholí

14.11.2024 - České dráhy převzaly od výrobce Škoda Group padesátou třívozovou elektrickou jednotku RegioPanter řady 640.2. Vlak s číslem 640.256 zamířil do Zlínského kraje. Stejný typ RegioPanterů již úspěšně brázdí tratě v Olomouckém,… »

Pantery už jezdí na celé lince S4/U4Pantery už jezdí na celé lince S4/U4

8.11.2024 - České dráhy nedávno zahájily provoz elektrických jednotek RegioPanter řady 640.2 na celé lince S4 / U4 z Prahy až do Ústí nad Labem. Dosud se s nimi cestující svezli pouze na trase Praha – Kralupy nad Vltavou. Díky moderním vlakům… »

 

Všechny články rubriky Hlavní zprávy

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika