Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Hlavní zprávy / Národní dopravce získal prestižní cenu za palubní servis

Národní dopravce získal prestižní cenu za palubní servis

9.11.2023

Předseda představenstva a generální ředitel Českých drah Michal Krapinec převzal na světovém fóru World Passenger Festival 2023 ve Vídni prestižní cenu World Passenger Award 2023 v kategorii palubního servisu. Národní dopravce uspěl mezi téměř čtyřmi desítkami nominovaných státních i privátních dopravců z celého světa.

Národní dopravce získal prestižní cenu za palubní servis

Mezi nominovanými byly společnosti jako RegioJet, švýcarské SBB, rakouské ÖBB, francouzské SNCF, německé DB, britské GWR nebo LNER či americký Amtrak a japonské JR Central. „Světová cena cestujících za palubní servis je oceněním všech zaměstnanců Českých drah, kteří zajišťují příjemné cestování. Její získání považuji za ocenění vysoké profesionality našeho personálu. Cena je také oceněním nabídky služeb na palubě vlaků ČD, jako jsou palubní wi-fi síť, nabídka občerstvení od velkých restauračních vozů po ČD Minibar, kvalita přepravy osob na vozíku nebo třeba organizace dopravy jízdních kol,“ řekl Krapinec. 
Ceny World Passenger byly zavedeny s cílem ocenit pozitivní zkušenosti a snahu dopravců po celém světě o lepší služby. Tato ocenění jsou jedinečnou příležitostí vyzdvihnout ty, kteří pozitivně ovlivňují životy cestujících v odvětví, ve kterém je slyšet především negativní zpětná vazba. Tu je však nutné vnímat především jako prostředek k dalšímu zvyšování kvality služeb. Ocenění zahrnují různé aspekty podpory cestujících, včetně dostupnosti, přístupnosti, úsilí zaměstnanců, komfortu, kvality jídla a environmentálních iniciativ. Nominace na tato ocenění byla pečlivě vybrána na základě dat z Twitteru (dnes síť X), což umožnilo zahrnout dopravní provozovatele z různých zemí a regionů. U organizací musela být prokázána významná míra pozitivity v příslušných kategoriích a jasné shromáždění relevantních dat, které odrážejí pozitivní zkušenosti cestujících.
České dráhy získáním World Passenger Awards potvrdily své výjimečné postavení v oblasti palubních služeb a přijaly závazek k posilování kvality svého servisu ve vlacích. Toto ocenění je také odměnou pro všechny zaměstnance Českých drah, kteří se každý den snaží poskytovat vynikající služby na palubě vlaků.
 


Průměrné hodnocení (1 hlasů): 4

Další články této rubriky

Flotila Lišek na Plzeňsku je kompletníFlotila Lišek na Plzeňsku je kompletní

11.3.2025 - Dodávka moderních motorových jednotek RegioFox do Plzeňského kraje byla úspěšně završena. České dráhy začátkem února převzaly poslední dva kusy z dodávky celkem 10 nových vlaků od polského výrobce PESA Bydgoszcz. Jednotky… »

České dráhy loni přepravily o 3 % cestujících víceČeské dráhy loni přepravily o 3 % cestujících více

7.3.2025 - Vlaky Českých drah v roce 2024 přepravily téměř 169 milionů cestujících, kteří v nich ujeli celkem 8,28 miliardy kilometrů. To je meziročně o tři procenta více. Počet přepravených zákazníků vzrostl na vnitrostátních a… »

Pod hlavním nádražím vyroste nová dvoupatrová stanicePod hlavním nádražím vyroste nová dvoupatrová stanice

3.3.2025 - V Praze by v budoucnu měla přímo pod stávajícím hlavním nádražím vzniknout nová dvoupatrová železniční stanice. Další čtyři podzemní zastávky vyrostou na nedalekém Václavském náměstí, Karlově náměstí, v Karlíně a na… »

 

Všechny články rubriky Hlavní zprávy

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od ...
Datum do ...
Železničář číslo
Rubrika
 

Nastavení cookie

K zajištění co nejlepší uživatelské zkušenosti s našimi webovými stránkami využíváme tzv. soubory cookie. Podrobné informace o cookies naleznete zde informace o cookies. Kliknutím na Přijmout všechny cookies souhlasíte s tím, že můžeme užívat všechny typy cookies. Pokud chcete povolit užívání pouze některých typů cookies, zvolte je v sekci Nastavení cookies. Kliknutím na Nepřijmout odmítnete užívání všech cookies s výjimkou těch, které nezbytně potřebujeme pro fungování našich webových stránek (tzv. „Nezbytné cookies“).