Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Hlavní zprávy / Národní dopravce získal prestižní cenu za palubní servis

Národní dopravce získal prestižní cenu za palubní servis

9.11.2023

Předseda představenstva a generální ředitel Českých drah Michal Krapinec převzal na světovém fóru World Passenger Festival 2023 ve Vídni prestižní cenu World Passenger Award 2023 v kategorii palubního servisu. Národní dopravce uspěl mezi téměř čtyřmi desítkami nominovaných státních i privátních dopravců z celého světa.

Národní dopravce získal prestižní cenu za palubní servis

Mezi nominovanými byly společnosti jako RegioJet, švýcarské SBB, rakouské ÖBB, francouzské SNCF, německé DB, britské GWR nebo LNER či americký Amtrak a japonské JR Central. „Světová cena cestujících za palubní servis je oceněním všech zaměstnanců Českých drah, kteří zajišťují příjemné cestování. Její získání považuji za ocenění vysoké profesionality našeho personálu. Cena je také oceněním nabídky služeb na palubě vlaků ČD, jako jsou palubní wi-fi síť, nabídka občerstvení od velkých restauračních vozů po ČD Minibar, kvalita přepravy osob na vozíku nebo třeba organizace dopravy jízdních kol,“ řekl Krapinec. 
Ceny World Passenger byly zavedeny s cílem ocenit pozitivní zkušenosti a snahu dopravců po celém světě o lepší služby. Tato ocenění jsou jedinečnou příležitostí vyzdvihnout ty, kteří pozitivně ovlivňují životy cestujících v odvětví, ve kterém je slyšet především negativní zpětná vazba. Tu je však nutné vnímat především jako prostředek k dalšímu zvyšování kvality služeb. Ocenění zahrnují různé aspekty podpory cestujících, včetně dostupnosti, přístupnosti, úsilí zaměstnanců, komfortu, kvality jídla a environmentálních iniciativ. Nominace na tato ocenění byla pečlivě vybrána na základě dat z Twitteru (dnes síť X), což umožnilo zahrnout dopravní provozovatele z různých zemí a regionů. U organizací musela být prokázána významná míra pozitivity v příslušných kategoriích a jasné shromáždění relevantních dat, které odrážejí pozitivní zkušenosti cestujících.
České dráhy získáním World Passenger Awards potvrdily své výjimečné postavení v oblasti palubních služeb a přijaly závazek k posilování kvality svého servisu ve vlacích. Toto ocenění je také odměnou pro všechny zaměstnance Českých drah, kteří se každý den snaží poskytovat vynikající služby na palubě vlaků.
 


Průměrné hodnocení (1 hlasů): 4

Další články této rubriky

V novém jízdním řádu přibude více než 400 bezbariérových spojůV novém jízdním řádu přibude více než 400 bezbariérových spojů

24.11.2024 - Už osm z deseti spojů Českých drah je bezbariérových. Nový jízdní řád 2025 nabídne o 439 bezbariérových spojů víc. Drtivá většina vlaků je nízkopodlažních a výška jejích podlahy je v úrovni moderních nástupišť. Druhá… »

ČD začaly stavět novou opravárenskou halu v Havlíčkově Brodě ČD začaly stavět novou opravárenskou halu v Havlíčkově Brodě

21.11.2024 - Zaměstnanci Střediska údržby Havlíčkův Brod se brzy dočkají lepšího zázemí pro servis regionálních vlaků RegioPanter a RegioFox. V areálu tamního depa začala stavba nové opravárenské haly za více než 235 milionů korun bez… »

Invaze Panterů druhé generace vrcholíInvaze Panterů druhé generace vrcholí

14.11.2024 - České dráhy převzaly od výrobce Škoda Group padesátou třívozovou elektrickou jednotku RegioPanter řady 640.2. Vlak s číslem 640.256 zamířil do Zlínského kraje. Stejný typ RegioPanterů již úspěšně brázdí tratě v Olomouckém,… »

 

Všechny články rubriky Hlavní zprávy

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika