Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Hlavní zprávy / Hlavní zprávy - všechny zprávy

Hlavní zprávy - všechny zprávy

Bistrovozy čeká omlazovací kúraBistrovozy čeká omlazovací kúra

15.2.2023 - Bistrovozy s oddílem první třídy ARmpee832 projdou částečnou obnovou. Vagony při periodické obnově vyššího stupně dostanou v 1. třídě místo stávajícího linolea nové koberce, renovovány a přečalouněny budou sedačky a počítá se rovněž s instalací modernějšího wi-fi zařízení či nových řídicích jednotek dveří umožňujících stranově selektivní blokování nástupních dveří.

Celý článek »

 

ČD dokončují novou myčku v Havlíčkově BroděČD dokončují novou myčku v Havlíčkově Brodě

13.2.2023 - Už na jaře začne fungovat nová moderní myčka vlaků na Vysočině. Nové zařízení Oblastního centra údržby Východ (OCÚ) dokáže v maximální míře spořit vodu, protože bude až z 80 % procent využívat vodu recyklovanou.

Celý článek »

 

Dopravce vybírá starší vagony pro dálkové linkyDopravce vybírá starší vagony pro dálkové linky

10.2.2023 - Nejméně dvacet používaných osobních vozů by mělo posílit do konce kalendářního roku dálkové spoje. České dráhy vypsaly výběrové řízení na multifunkční vozy konstruované pro rychlost 200 km/h.

Celý článek »

 

České dráhy koupily dalších 11 vozů Stadler RS1České dráhy koupily dalších 11 vozů Stadler RS1

8.2.2023 - České dráhy koupily dalších 11 starších nízkopodlažních vozů Stadler RS1 za 12,995 milionu eur, v přepočtu zhruba 320 milionů korun. Dříve jezdily na německých tratích. Flotila vozidel ČD, známých jako RegioSpider, se tak rozroste na 67 kusů. Záměr odkupu 11 vozů je součástí investičního plánu.

Celý článek »

 

Do regionů zamíří nové elektrické jednotkyDo regionů zamíří nové elektrické jednotky

6.2.2023 - Cestující hned v několika krajích ČR se dočkají dalších zcela nových vlaků. České dráhy totiž nedávno vypsaly zadávací řízení na dodávku a servis až 47 elektrických jednotek. Ty budou dvousystémové a mají být konstruované pro rychlost až 160 km/h. Předpokládaný objem investice zahrnující pořízení vlaků, některých náhradních dílů a servis po dobu až patnácti let činí 8,4 miliardy korun.

Celý článek »

 
 

Přejít na stranu:« 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 »

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika