Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Hlavní zprávy / Hlavní zprávy - všechny zprávy

Hlavní zprávy - všechny zprávy

Platit kartou ve vlacích ČD bude již zcela běžné Platit kartou ve vlacích ČD bude již zcela běžné

15.8.2017 - České dráhy po roce a půl testování postupně nasadí do provozu 382 terminálů pro bezhotovostní platby ve svých vlacích.

Celý článek »

 

Bezdružické parní léto opět lákaloBezdružické parní léto opět lákalo

14.8.2017 - Bezdružické parní léto si začátkem srpna odbylo své druhé a tedy letošní poslední dějství. A zatímco první akce byla poznamenána absencí parní lokomotivy, na druhé už se na trati z Bezdružic do Cebivi pyšnila lokomotiva řady 313.902 (pod číslem 88 3627 Deutsche Reichsbahn).

Celý článek »

 

Železničářům pomáhá v nouzi obří jeřábŽelezničářům pomáhá v nouzi obří jeřáb

11.8.2017 - Každé depo kolejových vozidel Českých drah má k dispozici nejen vlastní nehodový vlak, ale i některý z železničních otočných jeřábů. Ty jsou určeny pro zdvihání nejen vykolejených lokomotiv či vozů, ale i k přenášení různých břemen. Králem mezi těmito zařízeními je německý stroj KIROW EDK 1000.2 z druhé poloviny šedesátých let, který je deponován v České Třebové. Jde o jediný stroj svého druhu na tuzemské železniční síti.

Celý článek »

 

Koleje v Polsku brázdí české lokomotivyKoleje v Polsku brázdí české lokomotivy

10.8.2017 - První lokomotivy československé výroby, které se objevily u našich sousedů v Polsku, byly motorové stroje BN 60 od firmy ČKD z počátku padesátých let. Od té doby se na polských kolejích vystřídalo několik stovek lokomotiv a motorových vozů, vyrobených přímo pro potřeby jak tamních státních drah, tak i různých průmyslových podniků. V neposlední řadě se pak tehdejší československá vozidla stala předmětem pronájmů soukromým i státním dopravcům.

Celý článek »

 

Z Hustopečí přímým vlakem až do BrnaZ Hustopečí přímým vlakem až do Brna

9.8.2017 - Obyvatelé města Hustopečí na Břeclavsku se během dvou let dočkají nejen modernějších elektrických vlaků, ale i přímého spojení s jihomoravskou metropolí Brnem. V současné době musí do tohoto města dojíždět s přestupem v Šakvicích. Motorové vozy řady 810 by tak mohly být v budoucnu na úseku Šakvice – Hustopeče vystřídány elektrickými jednotkami, které již běžně jezdí na přilehlém prvním železničním koridoru mezi Brnem a Břeclaví.

Celý článek »

 
 

Přejít na stranu:« 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 »

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika