Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Zpravodajství / Úspěch projektu Vlak'n'roll: videa hlásí miliony zhlédnutí

Úspěch projektu Vlak'n'roll: videa hlásí miliony zhlédnutí

3.8.2018 – autor: JANA KOLÁŘOVÁ, JOSEF HOLEK

Velká komunikační kampaň Českých drah zaměřená na mladší zákazníky vzbudila v posledních měsících na české youtuberské scéně značný ohlas. Svědčí o tom nejnovější statistiky. Videa průměrně dosahovala sledovanosti výrazně nad 160 tisíc, což v souhrnu činí 2 miliony zhlédnutí. Některá videa se také po několik dní držela mezi prvními v trendech českého YouTube. Na komerční obsah nevídaný je ale hlavně poměr lajků a dislajků. Pozitivních reakcí bylo neuvěřitelných 98  %. Samotný hashtag #vlaknroll se jen na YouTube objevil téměř 1300krát. Navíc kampaň ještě nekončí.

Úspěch projektu Vlak'n'roll: videa hlásí miliony zhlédnutí

„Reakce na projekt jsou výborné. Stále ale nejsme u konce. Úkoly, které na svých cestách youtubeři plnili, si vyzkouší i další podporovatelé a prožít si svůj vlastní Vlak'n'roll budou moct i fanoušci. Každý z nich tak bude mít možnost pochlubit se svým výsledkem pod hashtagem #vlaknroll a změřit své síly s youtubery,“ uvádí k dalšímu pokračování kampaně Zuzana Čechová, ředitelka odboru cenotvorby a produktové komunikace ČD.

ČD jdou s dobou

Letní projekt Vlak'n'roll spojuje cestování vlakem, známé youtubery, jejich fanoušky a cesty po zajímavých místech v celé republice. Čtyři z nejznámějších českých influencerů, Kovy, MenT, Anna Šulcová a Bára Votíková, se spolu se svými spoluhráči z řad fanoušků objevili v osmi videích plných výzev a úkolů.

Vyhlášení celé soutěže se uskutečnilo na konci června ve Fantově budově pražského hlavního nádraží za účasti generálního ředitele a předsedy představenstva ČD Pavla Krtka. Vítězem se těsně stal Kovy s fanynkou Dominikou. Mladá studentka dostala profesionální natáčecí zařízení, In Kartu s aplikací IN 100 a má možnost natočit s Kovym vlastní video.

Národní dopravce chce ukázat, že cestování vlakem je komfortní a zábavné a že jeho spoji je možné vyrazit za zajímavými zážitky. „Projektem, který byl a je na českém YouTube jedinečným dílem, jsme chtěli oslovit mladé lidi, protože to jsou naši budoucí cestující a možná i budoucí zaměstnanci. Chtěli jsme jim ukázat České dráhy jako moderní společnost, která jde s dobou,“ uzavřel Pavel Krtek. 


Průměrné hodnocení (2 hlasů): 5

Další články této rubriky

Zemřel kolega Michal HeindlZemřel kolega Michal Heindl

19.3.2021 - Dnešní doba je velmi náročná. Do toho všeho občas přijde zpráva, kterou člověk nechce slyšet. Stejně tomu bylo i 18. 3. 2021, kdy se ráno rozletěla do světa zpráva o úmrtí Michala Heindla, našeho kamaráda a kolegy z plzeňského… »

Přípravu dalších bezbariérových služeb ČD nezastavila ani pandemie Přípravu dalších bezbariérových služeb ČD nezastavila ani pandemie

3.3.2021 - Koronavirus v uplynulém roce výrazně omezil možnosti cestování, což se týkalo i nejzranitelnější skupiny obyvatel, osob se zdravotním handicapem. České dráhy navzdory tomu loni zajistily 4 584 objednaných přeprav… »

ČD získaly desetiletý kontrakt v Olomouckém krajiČD získaly desetiletý kontrakt v Olomouckém kraji

2.3.2021 - České dráhy zajistí regionální dopravu v Olomouckém kraji i po roce 2022. Zástupci ČD a Olomouckého kraje podepsali začátkem ledna příslušnou desetiletou smlouvu. Kontrakt se týká provozního souboru Elektrická síť – střed a… »

 

Všechny články rubriky Zpravodajství

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika