Železničář / Zpravodajství / Úspěch projektu Vlak'n'roll: videa hlásí miliony zhlédnutí
Úspěch projektu Vlak'n'roll: videa hlásí miliony zhlédnutí
3.8.2018 – autor: JANA KOLÁŘOVÁ, JOSEF HOLEK
Velká komunikační kampaň Českých drah zaměřená na mladší zákazníky vzbudila v posledních měsících na české youtuberské scéně značný ohlas. Svědčí o tom nejnovější statistiky. Videa průměrně dosahovala sledovanosti výrazně nad 160 tisíc, což v souhrnu činí 2 miliony zhlédnutí. Některá videa se také po několik dní držela mezi prvními v trendech českého YouTube. Na komerční obsah nevídaný je ale hlavně poměr lajků a dislajků. Pozitivních reakcí bylo neuvěřitelných 98 %. Samotný hashtag #vlaknroll se jen na YouTube objevil téměř 1300krát. Navíc kampaň ještě nekončí.
„Reakce na projekt jsou výborné. Stále ale nejsme u konce. Úkoly, které na svých cestách youtubeři plnili, si vyzkouší i další podporovatelé a prožít si svůj vlastní Vlak'n'roll budou moct i fanoušci. Každý z nich tak bude mít možnost pochlubit se svým výsledkem pod hashtagem #vlaknroll a změřit své síly s youtubery,“ uvádí k dalšímu pokračování kampaně Zuzana Čechová, ředitelka odboru cenotvorby a produktové komunikace ČD.
ČD jdou s dobou
Letní projekt Vlak'n'roll spojuje cestování vlakem, známé youtubery, jejich fanoušky a cesty po zajímavých místech v celé republice. Čtyři z nejznámějších českých influencerů, Kovy, MenT, Anna Šulcová a Bára Votíková, se spolu se svými spoluhráči z řad fanoušků objevili v osmi videích plných výzev a úkolů.
Vyhlášení celé soutěže se uskutečnilo na konci června ve Fantově budově pražského hlavního nádraží za účasti generálního ředitele a předsedy představenstva ČD Pavla Krtka. Vítězem se těsně stal Kovy s fanynkou Dominikou. Mladá studentka dostala profesionální natáčecí zařízení, In Kartu s aplikací IN 100 a má možnost natočit s Kovym vlastní video.
Národní dopravce chce ukázat, že cestování vlakem je komfortní a zábavné a že jeho spoji je možné vyrazit za zajímavými zážitky. „Projektem, který byl a je na českém YouTube jedinečným dílem, jsme chtěli oslovit mladé lidi, protože to jsou naši budoucí cestující a možná i budoucí zaměstnanci. Chtěli jsme jim ukázat České dráhy jako moderní společnost, která jde s dobou,“ uzavřel Pavel Krtek.
Další články této rubriky
Branický most otestoval Sergej se Šlechtičnou
22.11.2024 - Dvě historické lokomotivy, které dohromady váží přibližně 280 tun, prověřily 17. října konstrukci pražského Branického mostu. Správa železnic jej od ledna rozšiřuje na dvojkolejný. Po první zrekonstruované koleji se jezdí už… »
České dráhy připomenou 60. narozeniny Bardotky. Vyjede na jihu Moravy
20.11.2024 - Legendární řada motorových lokomotiv bývalé řady T 478.1, později 751 a po modernizaci také 749, letos slaví 60 let od vyrobení prototypu. Při této příležitosti nasadí České dráhy lokomotivu T 478.1001 ve dnech 22. až 24.… »
Jízdenky na nový Baltic express jsou už v prodeji
17.11.2024 - České dráhy spustily prodej jízdenek na spoje Baltic express. Nová linka, která spojí přímým vlakem Českou republiku s polským Trojměstím, poprvé vyjede se začátkem nového jízdního řádu 15. prosince. Nabídne 4 páry vlaků… »