Železničář / Zpravodajství / Zpravodajství - všechny zprávy
Zpravodajství - všechny zprávy
Prestižní cena MOSTY 2014 za náš přístup k vozíčkářům
8.4.2015 - Projekt Českých drah „Cestu si objednávám z pohodlí svého domova“ získal prestižní cenu MOSTY – zvítězil v rámci kategorie Instituce veřejné správy za mimořádnou aktivitu nebo čin ve prospěch osob se zdravotním postižením. Národní dopravce obdržel ocenění za vytvoření systému objednávek přepravy a asistence pro osoby s omezenou schopností pohybu pomocí aplikace dostupné všem zákazníkům na webu a na každé osobní pokladně Českých drah.
Kontaktní centrum zažilo česko-slovenskou premiéru
8.4.2015 - Do nových prostor by se už brzy měli přestěhovat zaměstnanci Kontaktního centra ČD na pražském Masarykově nádraží. Operátoři budou moci při každodenním telefonickém či e-mailovém styku s klienty využít komfortnějšího zázemí. Stěhování se očekává v druhé půlce roku, kdy budou prostory nového centra kompletně vybaveny softwarem a příslušnými technologiemi.
Železničář vyhrál soutěž o nejlepší firemní periodikum
2.4.2015 - Čtrnáctideník Skupiny ČD Železničář uspěl v soutěži Fénix content marketing. Stanul na zlaté příčce v kategorii B2E – noviny. Celkem 36 porotců druhého ročníku klání, zaměřeného na kreativitu tvůrců, označilo Železničáře jako nejlepší periodikum určené zaměstnancům.
Vylepšili jsme multifunkční vozy pro přepravu invalidů
1.4.2015 - Všech 64 vozů modernizované řady Bbdgmee236 postupně prochází úpravami, které je učiní ještě přívětivějšímu k cestujícím se sníženou schopností pohybu. Jeden z prvních byl ve středu 1. dubna představen na pražském hlavním nádraží a zástupci Národní rady osob se zdravotním postižením ČR v čele s předsedou Václavem Krásou absolvovali prezentační jízdu, během které si novinky ve voze vyzkoušeli.
Chytré telefony ulehčují posádkám práci
25.3.2015 - V loňském roce České dráhy vybavily velkou část zaměstnanců vlakového doprovodu zcela novým komunikačním nástrojem, který zlepšil jejich informovanost a zjednodušil předávání důležitých zpráv cestujícím. Nové chytré telefony, vybavené speciálně navrženými aplikacemi, dostaly v první vlně posádky doprovázející vlaky vyšších kategorií. V současnosti se „smartphony“ pracují již všichni vlakvedoucí a průvodčí. Jaké jsou jejich zkušenosti a co dalšího ještě moderní telefony mohou umět?