Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Rozhovor / Rozhovor - všechny zprávy

Rozhovor - všechny zprávy

Rozsah dálkové dopravy chceme v příštím grafikonu udržetJiří Ješeta: Rozsah dálkové dopravy chceme v příštím grafikonu udržet

8.8.2013 - Léto je pro řadu z nás dobou dovolených a odpočinku. Ne tak pro ředitele Odboru dálkové a mezinárodní dopravy Českých drah Jiřího Ješetu, který se svým týmem finišuje s návrhem nového jízdního řádu. Přestože je do prosince zdánlivě dost času, již nyní se rozhoduje o dálkových a mezistátních spojích, systému taktové dopravy a nasazení konkrétních vozů a lokomotiv.

Celý článek »

 

Daniel Kurucz: Za klíčový úkol považuji vyšší využití strojů Daniel Kurucz: Za klíčový úkol považuji vyšší využití strojů

25.7.2013 - V top managementu Českých drah je zatím nováčkem. Daniel Kurucz přišel ze soukromého sektoru přímo na funkci výkonného ředitele. Své zkušenosti z řízení velkých firem v tuzemsku i zahraničí chce zužitkovat v oblasti opravárenství a údržby kolejových vozidel.

Celý článek »

 

Josef Bárta: Bývalý sovětský trh je pro nás velký byznys i výzvaJosef Bárta: Bývalý sovětský trh je pro nás velký byznys i výzva

11.7.2013 - Mezi nejvýznamnější domácí firmy v železničním průmyslu jistě patří i CZ LOKO. Její hlavní provoz se nachází v České Třebové, další aktivity probíhají v Jihlavě nebo Nymburce, kde najdeme její konstrukční kanceláře. Zatímco v polovině 90. let činil roční obrat firmy řádově několik desítek milionů korun, dnes už je to více než dvě miliardy. Kvůli ekonomické recesi ve střední Evropě se firma stále více orientuje na východní trhy.

Celý článek »

 

Jarmila Němečková: Počet kladných ohlasů narostl na více než dvojnásobek Jarmila Němečková: Počet kladných ohlasů narostl na více než dvojnásobek

27.6.2013 - Není člověk ten, co by se zavděčil lidem všem. O pravdivosti tohoto rčení ví až moc dobře tým zákaznického servisu Českých drah, do jehož rukou se dostanou všechny podněty a stížnosti od cestujících. Tým ročně řeší několik tisíc připomínek, ale i více než tisícovku pozitivních zpráv a pochval. Jak tenká je hranice mezi spokojeným zákazníkem a člověkem, jemuž pohled na železnici pokazila zdánlivá banalita, přitom poznávají každý den.

Celý článek »

 

Hledáme řešení pro rychlost 200 km/h na koridorech Radek Čech: Hledáme řešení pro rychlost 200 km/h na koridorech

31.5.2013 - Ve srovnání se západní Evropou se u nás jezdí výrazně pomaleji. Vysokorychlostní tratě zatím existují jenom na papíru a koridory vedoucí v trasách z 19. století ještě nejsou ani dokončené – navíc maximální rychlost 160 km/h lze využívat jen na některých úsecích. I když třeba v Polsku se na hlavní trati Varšava – Bialystok snižuje rychlost hned osmkrát ze 120 na 20 km/h. Tak strašné to u nás jistě není, ale určitě by to šlo i lépe. Ale jak?

Celý článek »

 
 

Přejít na stranu:« 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 »

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika