Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Rozhovor / Rozhovor - všechny zprávy

Rozhovor - všechny zprávy

Petr Moos: Říkám ano liberalizaci, ale jen s nezávislým regulátoremPetr Moos: Říkám ano liberalizaci, ale jen s nezávislým regulátorem

21.11.2014 - Podle bývalého ministra dopravy Petra Moose je liberalizace železniční dopravy procesem, který přispěje k rozvoji této části ekonomiky. Ukazují to podle něj zkušenosti ze zahraničí. V českých podmínkách ale vidí zásadní problém v neexistenci nezávislého drážního regulátora, který je pro liberalizaci nezbytnou podmínkou. Ovšem ani úplné uvolnění trhu nevyřeší problém nedostatečné kapacity dopravní cesty zejména pro nákladní vlaky.

Celý článek »

 

Ivo Myslivec: Autopilot strojvedoucích ještě neřekl své poslední slovoIvo Myslivec: Autopilot strojvedoucích ještě neřekl své poslední slovo

6.11.2014 - Před jedenadvaceti lety spatřil světlo světa systém, který je dnes znám pod zkratkou AVV. Jedním z původců myšlenky automatického vedení vlaku nebo též systému cílového brzdění je Ivo Myslivec. Jeho práce usnadnila život mnoha strojvedoucím a zvýšila bezpečnost na železnici. Hovořili jsme s ním nejen o historii technologie AVV, ale také o vyhlídkách tohoto ryze českého technologického fenoménu.

Celý článek »

 

Radek Dvořák: Věrnost zákazníků si musíme především zasloužit Radek Dvořák: Věrnost zákazníků si musíme především zasloužit

23.10.2014 - Rozvoj služeb zákazníkům, kvalita a předvídatelnost produktů, věrnostní program pro zákazníky, rozvoj mobilních aplikací a eShopu. To jsou hlavní oblasti, kterým národní dopravce věnuje maximum pozornosti ve snaze udržet pozitivní trend v počtu cestujících a zachovat si jejich přízeň. Na další prozákaznické kroky a konkurenční strategii obecně jsme se ptali Radka Dvořáka, ředitele kanceláře náměstka pro osobní dopravu.

Celý článek »

 

Stát má vnímat České dráhy jako svého šampiona Josef Smýkal: Stát má vnímat České dráhy jako svého šampiona

9.10.2014 - Josef Smýkal jako člen dozorčí rady Českých drah neustále posuzuje rozhodnutí top managementu národního dopravce. To se týká jak konkrétních nákupů, tak dlouhodobých programů. Svým hlasem ovlivňuje například rozsah investičních akcí nebo personální otázky. Musí být proto v obraze, co se týče trendů na domácím, ale i evropském železničním trhu.

Celý článek »

 

Petr Balliš: RegioSpidery bereme na Vysočině už jako pojízdné počítačePetr Balliš: RegioSpidery bereme na Vysočině už jako pojízdné počítače

25.9.2014 - Moderní nízkopodlažní motorové vlaky RegioSpider od firmy Stadler, ale i modernizované patrové vagony hrají dnes prim v regionální dopravě na Vysočině. V Havlíčkově Brodě, který leží na strategickém železničním uzlu na trase takzvané vysočinské železniční magistrály spojující Brno a Prahu, se nachází zázemí pro údržbu těchto vozidel. O současném provozu zdejší Provozní jednotky, která náleží pod brněnské Depo kolejových vozidel, jsme hovořili s jejím přednostou Petrem Ballišem.

Celý článek »

 
 

Přejít na stranu:« 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 »

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika