Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Rozhovor / Rozhovor - všechny zprávy

Rozhovor - všechny zprávy

Miroslav Kupec: Musíme chránit obchodní zájmy naší firmyMiroslav Kupec: Musíme chránit obchodní zájmy naší firmy

6.3.2017 - Nejen o novele Zákona o dráhách, poruchových vlacích InterPanter, problematických dodávkách vozů na linku Praha – Hamburk, ale i o záměrech v oblasti údržby a oprav vozidel jsme hovořili s novým členem představenstva Českých drah odpovědným za úsek techniky, servisu a majetku Miroslavem Kupcem. Tvrdí také, že konkurenci na kolejích lze vnímat jako hnací motor pro další zlepšování práce národního dopravce.

Celý článek »

 

Roman Moravčík: Železnice v kraji je dostupná většině obyvatelRoman Moravčík: Železnice v kraji je dostupná většině obyvatel

15.2.2017 - Uzavřená patnáctiletá smlouva s krajem, moderní elektrické vlaky Regiopanter, pronajaté nízkopodlažní motorové vozy z Německa, ale také mezikrajský integrovaný dopravní systém. Nejen tím se může pochlubit vedení národního dopravce v Královéhradeckém kraji. O aktuálních projektech jsme diskutovali s ředitelem Regionálního obchodního centra (ROC) Romanem Moravčíkem.

Celý článek »

 

Věroslav Nejman: Šetření mimořádností je mravenčí práceVěroslav Nejman: Šetření mimořádností je mravenčí práce

31.1.2017 - I přes veškerou prevenci a osvětu se mimořádné události stávají a stávat budou. Legislativa ukládá každý případ prošetřit nejen Drážní inspekci a SŽDC, pokud se odehrál na její infrastruktuře, ale i dotčenému dopravci. U Českých drah tento nelehký úkol spadá na bedra Oddělení bezpečnosti železniční dopravy. Na téma bezpečnost železniční dopravy a šetření mimořádných událostí jsme proto hovořili s vedoucím tohoto oddělení Věroslavem Nejmanem.

Celý článek »

 

Pavel Krtek: Kraje jsou našimi největšími zákazníkyPavel Krtek: Kraje jsou našimi největšími zákazníky

13.1.2017 - Zvažované zřízení půjčoven vlaků, vstup soukromníků na lukrativní spoje či vzájemné uznávání jízdného. To jsou jen některé z věcí, kterým vedení Českých drah věnuje velkou pozornost. Nejen o tom jsme hovořili s předsedou představenstva a generálním ředitelem ČD Pavlem Krtkem.

Celý článek »

 

Jitka Kubíková: Spokojený zaměstnanec znamená spokojený zákazníkJitka Kubíková: Spokojený zaměstnanec znamená spokojený zákazník

2.1.2017 - Zhruba před dvěma roky zažila organizační struktura Českých drah velké změny. Zanikla třináctka Krajských center osobní dopravy a organizační jednotka Vlakový doprovod osobní dopravy. Jejich zaměstnanci přešli do Odboru regionálních obchodních center (ROC) a do nové organizační jednotky Zákaznický personál (ZAP). Dopravce do jedné složky sloučil všechny provozní zaměstnance, kteří zajišťují styk se zákazníkem, doplňkové služby a odbavení cestujících. Jak se změny osvědčily, nám řekla ředitelka ZAP Jitka Kubíková.

Celý článek »

 
 

Přejít na stranu:« 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 »

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika