Přihlásit se do Intranetu ČD

 
 

Železničář / Provoz / Práce na dvou parních lokomotivách pokračují

Práce na dvou parních lokomotivách pokračují

16.5.2019 – autor: JOSEF HOLEK

Do dílen Deutsche Bahn v Meiningenu odjel z ČD Muzea v Lužné u Rakovníka opravený kotel z právě rekonstruované parní lokomotivy 365.024. Do Německa odcestoval dvacetitunový náklad na kamionu ve čtvrtek ­25. dubna. V dílnách DB jej technici svážou s pojezdem, který je v Meiningenu už od loňského léta.

Práce na dvou parních lokomotivách pokračují

Pracovat se bude i na dalším příslušenství včetně pneumatické a mechanické brzdy či oplášťování kotle. Hotovo by mělo být zhruba do roka. Na kotel správkaři Českých drah už namontovali armatury a za účasti zkušebního komisaře úspěšně natlakovali. „Třistapětašedesátka“ není jedinou lokomotivou z vozidlového parku Centra historických vozidel, která letos projde rukama správkařů. Na rám bude v Lužné v dohledné době zavázán i kotel ze stroje 434.2186, který si odbyl rekonstrukci v kolínské firmě SEA. Z rámu Čtyřkoláku ještě budou vyvázány všechny nápravy a taktéž odeslány do Meiningenu, aby zde dostaly nové obruče. Němci by vše měli zvládnout do několika týdnů. Kompletně by měl být Čtyřkolák hotov do konce roku.


Průměrné hodnocení (2 hlasů): 5

Další články této rubriky

České dráhy zvažují zavedení bezpečnostního zařízení Crash CallČeské dráhy zvažují zavedení bezpečnostního zařízení Crash Call

17.12.2020 - Automaticky vyslat informaci v případě nehody – to bude úkolem nového bezpečnostního prvku s názvem Crash Call. Unikátní projekt Českých drah je ve fázi předběžných tržních konzultací, jejichž cílem je zjistit situaci na trhu… »

Opravy CityElefantů se postupně navýšíOpravy CityElefantů se postupně navýší

1.12.2020 - První patrové příměstské elektrické jednotky CityElefant řady 471 vyjely do pravidelného provozu přesně před dvaceti lety. O opravy těchto vozidel se stará výhradně dceřiná společnost Českých drah DPOV ve svém přerovském… »

Ejpovický tunel otestován na dvoustovkuEjpovický tunel otestován na dvoustovku

25.11.2020 - V Ejpovickém tunelu mezi Plzní a Rokycany se uskutečnila série zkušebních jízd rychlostí 200 km/h. Jejich hlavním cílem bylo získat praktické poznatky o chování trakční soustavy v dlouhém jednokolejném tunelu při této rychlosti.… »

 

Všechny články rubriky Provoz

 
 
Filtr pro třídění článků
Datum od
Datum do
Železničář číslo
Rubrika