Železničář / Zpravodajství / Zástupci Hospodářské komory v královéhradecké opravně
Zástupci Hospodářské komory v královéhradecké opravně
8.3.2018 – autor: MARTIN HARÁK
Členové Sekce pro rozvoj dopravy Krajské hospodářské komory Pardubického kraje se na pozvání národního dopravce zúčastnili v pondělí 19. února exkurze a následného pracovního programu v královéhradecké opravně vozů, která náleží pod DKV Česká Třebová.
Opravnou, kde se udržuje stovka osobních vozů a také elektrické jednotky RegioPanter, provedl účastníky českotřebovský vrchní přednosta Jiří Slezák, který vysvětlil postup servisu a očisty vozidel v moderní myčce. Po exkurzi řešila Sekce pro rozvoj dopravy řadu různých témat jako například rozvoj vysokorychlostních tratí na území České republiky s konkrétní trasou z Prahy do Wrocławi s alternativami přes Liberec nebo Hradec Králové a Náchod. Stranou nezůstala ani kauza Ostřešanské spojky pro přímé spojení Pardubice – Chrudim, kde se v současné době aktualizuje studie proveditelnosti. Představen byl i projekt na pořízení nových informačních panelů pro přestupní body veřejné dopravy a nová aplikace IDS IREDO, jež umožní zjistit aktuální polohu vlaků a autobusů.
Další články této rubriky
Služba ČD Bike má za sebou další úspěšnou sezonu
13.1.2025 - Půjčovny kol, které České dráhy provozují pod značkou ČD Bike, loni opět využily tisíce zákazníků. Provozovny fungují od jara do podzimu, menší část z nich celoročně. Kromě klasických kol mají v nabídce i koloběžky a také… »
ČD uzavřely s odbory kolektivní smlouvu na rok 2025
12.1.2025 - České dráhy se dohodly s odborovými centrálami na podmínkách Podnikové kolektivní smlouvy na rok 2025. Vyjednávání se zástupci všech dvanácti odborových organizací trvala několik týdnů, během kterých bylo nutné najít… »
Nové štítky zlepší identifikaci všech železničních přejezdů
8.1.2025 - Správa železnic začala instalovat na přejezdy nové reflexní štítky, které zvýší bezpečnost provozu. V nejbližší době jimi osadí všechna úrovňová křížení na své síti. Polepy obsahují číslo konkrétního přejezdu a… »