Železničář / Skupina ČD / VUZ rozšiřuje služby na Slovensku
VUZ rozšiřuje služby na Slovensku
29.9.2022
Slovenská dceřiná společnost Výzkumného Ústavu Železničního úspěšně splnila všechny podmínky akreditačního procesu a stala se držitelem osvědčení o akreditaci č. P-058. Díky tomu může kromě dosavadních činností nabízet i služby akreditovaného subjektu DeBo pro Slovensko.
Jedná se konkrétně o ověřování shody výrobků Evropského železničního systému se slovenskými národními předpisy a o služby certifikačního orgánu ECM pro území Evropské unie (certifikace systému údržby a funkcí údržby kolejových vozidel). „Jsem rád, že expanze VUZ na slovenský trh je úspěšně dovršena. Mezi zákazníky skupiny VUZ se nově zařadí i železniční dopravci, resp. všechny subjekty zodpovědné za údržbu železničních kolejových vozidel, kteří potřebují získat osvědčení pro svůj systém údržby. To jim umožní deklarovat bezpečný a provozuschopný stav přidělených železničních vozidel, který jsme schopni ověřovat na území celé EU,“ řekl Miroslav Klich, jednatel a výkonný ředitel VUZ Slovakia. Nově rozšířené portfolio skupiny VUZ tímto posiluje roli VUZ jako evropského lídra v železničním zkušebnictví a certifikaci.
Další články této rubriky
ČD začaly s výměnou první generace wi-fi routerů
17.4.2024 - Cestující v dálkové dopravě a ve vybraných spojích Pražské integrované dopravy (PID) se mohou těšit na lepší fungování palubní wi-fi sítě. České dráhy uzavřely se svou dceřinou společnosti ČD - Telematika smlouvu na výměnu… »
Nový kalkulátor emisí pro zákazníky ČD Cargo
25.3.2024 - Ekologie, udržitelnost, dekarbonizace, to vše jsou pojmy, které v současné době rezonují celou společností, oblast dopravy nevyjímaje. Dceřiná firma Českých drah ČD Cargo je společensky odpovědná firma a otázce udržitelnosti… »
Posuzování interoperability železničního systému
27.2.2024 - Posuzování interoperability železničního systému je nezbytnou součástí provozování železniční dopravy v Evropské unii. Výzkumný Ústav Železniční (VUZ) jakožto společnost specializovanou na poskytování odborných služeb se… »